Top.Mail.Ru
Preview

Vestnik Universiteta

Advanced search

PERFECTION OF MARKETING ACTIVITY FOR A CONSTRUCTION COMPANY

Abstract

The article deals with the current state of the Russian marketing in the construction industry, the main problems and their causes, as well as a number of recommendations to improve the marketing activities of a construction company based on the specific problems.

About the Authors

I. Kogotkova
ФГБОУ ВО «ГУУ»
Russian Federation


A. Mekhtieva
ФГБОУ ВО «ГУУ»
Russian Federation


References

1. Гусева, М. Н. Управление качеством маркетинговой деятельности строительной компании / М. Н. Гусева, И. З. Коготкова // Экономика и предпринимательство. - 2014. - № 11. - С. 52-56.

2. Завьялов, П. С. Формула успеха: маркетинг : учеб. пособ. / П. С. Завьялов, В. Е. Демидов. - М. : ЮНИТИ, 2010. - 387 с. - ISBN 5-7133-0119-2.

3. Рамазанов, И. Д. Биполярная модель поведения потребителя и метод определения степени полярности поведения покупателя / И. Д. Рамазанов // Маркетинг в России и за рубежом. - 2013 - № 1. - С. 90-95.

4. Рогожин, Д. Создание сайта, приносящего доход, или Что такое продающие сайты? [Электронный ресурс] / Д. Рогожин. - Режим доступа : http://professionali.ru/Soobschestva/prodajuschie-sajty/sozdanie-sajta-prinosjaschego-dohod-ili-chto-/ (дата обращения : 28.03.2016).

5. Романов, И. Особенности строительного маркетинга[Электронный ресурс] / И. Романов. - Режим доступа : http://www.itnv.ru/articles/primenenie_sistemi_marketinga_v_stroitelstve (дата обращения : 29.03.2016).

6. Токарев, Б. Маркетинговая аналитика рыночных образований / Б. Токарев // Маркетинг. - 2012. - № 5. - С. 120-126.

7. Тухватулина, Л. Р. Российский миф о современном менеджменте в России и за рубежом / Л. Р. Тухватулина // Менеджмент в России и за рубежом. - 2011. - № 1. - С. 87-93.

8. Челенков, А. Маркетинг взаимоотношений / А. Челенков, Т. Синина // Маркетинг. - 2012. - № 2. - С. 123-129.


Review

For citations:


Kogotkova I., Mekhtieva A. PERFECTION OF MARKETING ACTIVITY FOR A CONSTRUCTION COMPANY. Vestnik Universiteta. 2016;(11):75-78. (In Russ.)

Views: 603


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 1816-4277 (Print)
ISSN 2686-8415 (Online)