Top.Mail.Ru
Preview

Vestnik Universiteta

Advanced search

DEVELOPMENT OF SCIENTIFIC AND METHODICAL POSITIONS ON THE RANKING OF COMMODITY MARKETS OF PRODUCTION OF INDUSTRIAL ENTERPRISES

Abstract

Аnnotation. The article deals with issues related to the development of scientific and methodical positions on the ranking of markets of industrial enterprise. Particular attention is paid to the development of economic and mathematical models to justify the selection of management of industrial enterprise sales markets.

About the Author

S. Logvinov
ГОУ ВО Московской области «Московский государственный областной университет»
Russian Federation


References

1. Анисимов, В. Г. Метод оценивания обоснованности управленческих решений / В. Г. Анисимов, Е. Г. Анисимов, А. Г. Быстров, [и др.] // Вестник Российской таможенной академии. - 2008. - № 2. - С. 103-106.

2. Юрьев, В. Н. Маркетинговая деятельность на промышленном предприятии / В. Н. Юрьев, О. А. Смирнова. - СПб. : Политехнический университет, 2009. - 330 с.

3. Ярощук А. Б. Особенности применения принципа компенсации хозяйственного риска и механизма стратегического управления деятельностью муниципальных предпринимательских структур / А. Б. Ярощук, В. В. Каштанов // Вестник Университета Российской академии образования. - 2013. - № 1(64). - С. 123-126.


Review

For citations:


Logvinov S. DEVELOPMENT OF SCIENTIFIC AND METHODICAL POSITIONS ON THE RANKING OF COMMODITY MARKETS OF PRODUCTION OF INDUSTRIAL ENTERPRISES. Vestnik Universiteta. 2016;(12):51-54. (In Russ.)

Views: 303


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 1816-4277 (Print)
ISSN 2686-8415 (Online)