Top.Mail.Ru
Preview

Vestnik Universiteta

Advanced search

CLASSIFICATION OF MARKETING MUTUAL FUNDS

Abstract

We consider a variety of UIF proposed a comprehensive classification of marketing UIF by various criteria, specific features of classification of various types of marketing. Proposed implementation of services of UIF and considered evaluation of economic efficiency and effectiveness of the image and the quality of services.

About the Author

O. Avelicheva
ФГБОУ ВО «Финансовый университет при Правительстве РФ»
Russian Federation


References

1. Авеличива, О. А. Особенности регулирования рынка паевых инвестиционных фондов в России после 2013 года / О. А. Авеличева // Российское предпринимательство. - 2014. - № 22(268). - С. 192-196.

2. Авеличива, О. А. Экономическое и социально-организационное содержание конкурентоспособности управляющих компаний на рынке паевых инвестиционных фондов / О. А. Авеличева // Маркетинг и логистика. - 2016. - № 5(7). - С. 5-12.

3. Маркетинговые исследования : учебник для бакалавров / Под общ. ред. О. Н. Романенковой. - М. : Юрайт, 2014. - 315 с.

4. Основы маркетинга: Практикум / Под ред. Д. М. Дайитбегов, И. М. Синяева. - М. : ИНФРА-М, 2011. - 365 с.

5. Синяева, И. М. Реклама и связи с общественностью : учебник для бакалавров / И. М. Синяева, О. Н. Романенкова, Д. А. Жильцов. - М. : Юрайт, 2013. - 552 с.

6. Федеральный закон от 29.11.2001 № 156-ФЗ, «Об инвестиционных фондах (ред. от 28.07.2012, с изм. и доп., вступающими в силу с 01.01.2013)»


Review

For citations:


Avelicheva O. CLASSIFICATION OF MARKETING MUTUAL FUNDS. Vestnik Universiteta. 2017;(1):30-34. (In Russ.)

Views: 380


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 1816-4277 (Print)
ISSN 2686-8415 (Online)