Top.Mail.Ru
Preview

Vestnik Universiteta

Advanced search

COMMUNICATION MECHANISM OF TERRITORY BRANDING

Abstract

The article deals with the specific territory branding differences in terms of the communication mechanism. The characteristics of the process of decision-making in territory branding are shown there. The article examines communication mechanism between the territory and the various target audiences, as well as the types of feedback. The basic types of branding communications are discussed.

About the Author

M. Makashev
ФГБОУ ВО «ГУУ»
Russian Federation


References

1. Бабкин, А. Специальные виды туризма / А. Бабкин. - М. : Советский спорт, 2008. - 117 с. - ISBN 978-5-9718-0310-2.

2. Динни, К. Брендинг территорий. Лучшие мировые практики / К. Динни. - М. : Манн, Иванов и Фербер, 2013. - 37 с. - ISBN 978-5-91657-655-9.

3. Домнин, В. Брендинг : новые технологии в Росссии / В. Домнин. - СПб. : Питер, 2004. - 24 с. - ISBN 5-94723-766-0.

4. Котлер, Ф. Маркетинг. Менеджмент / Ф. Котлер, К. Л. Келлер. - СПб. : Питер, 2012. - 188 c. - ISBN 978-5-459-01045-9.

5. Панкрухин, А. Маркетинг / А. Панкрухин. - М. : Омега-Л, 2005. - 558 с. - ISBN 5-98119-410-3.

6. Сьюэлл, К. Клиенты на всю жизнь / К. Сьюэлл. - М. : Манн, Иванов и Фербер, 2010. - 11 с. - ISBN 978-5-91657-072-4.


Review

For citations:


Makashev M. COMMUNICATION MECHANISM OF TERRITORY BRANDING. Vestnik Universiteta. 2017;(3):22-26. (In Russ.)

Views: 487


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 1816-4277 (Print)
ISSN 2686-8415 (Online)