Top.Mail.Ru
Preview

Vestnik Universiteta

Advanced search

INVESTMENT MARKETING: TECHNIQUES AND METHODS OF IMPLEMENTATION IN THE FINANCIAL POLICY OF THE ORGANIZATIONS

Abstract

The possibility of applying marketing technologies in the conditions of realization of investment projects when the financial-economic policy of Russian enterprises at the present stage are discussed. The analysis of existing methods of investment marketing in the Russian Federation taking into account the potential development of the main methods used by Russian investors is considered. The means of evaluating the effectiveness of investments in marketing in order to monitor ongoing marketing activities for timely adjustments to the selected strategy and financial policy of the company are dedicated and systemated. The main directions of the development and assessment of marketing potential investments for the creation of new spheres of production and spheres of maintenance, reconstruction and upgrading of existing industries are defined.

About the Authors

E. Gulkova
ФГБОУ ВО «ГУУ»
Russian Federation


L. Kazimirova
ФГБОУ ВО «ГУУ»
Russian Federation


References

1. Гулькова, Е. Л. Влияние маркетинговой политики на результаты финансовой деятельности предприятия / Е. Л. Гулькова, А. Д. Волкова // Вестник университета. - 2015. - № 5. - С. 100-105.

2. Инвестиционная компания «Solar Investments» [Электронный ресурс]. - Режим доступа : http://soinvest.ru/services/business сайт компании (дата обращения : 24.11.2015).

3. Кочкина, Н. В. Эффективность методов управления проектами [Электронный ресурс] / Н. В. Кочкина // Экономика и менеджмент инновационных технологий. - 2015. - № 4. - Режим доступа : http://ekonomika.snauka.ru/2015/04/8283 (дата обращения : 23.11.2015).

4. Мидлер, Е. А. Маркетинг территорий в управлении пространственным развитием регионов: состояние, конкурентный подход, инструменты [Электронный ресурс] / Е. А. Мидлер, Н. М. Ованесян // Наука и образование: хозяйство и экономика; предпринимательство; право и управление. - 2015. - № 3. - Режим доступа : http://www.journal-nio.com/index.php?option (дата обращения : 29.11.2015).

5. Прохоров, А. Ю. Оценка эффективности маркетинговых инвестиций [Электронный ресурс] / А. Ю. Прохоров, В. Ю. Прохоров // Экономика и менеджмент инновационных технологий. - 2015. - № 4. - Режим доступа : http://ekonomika.snauka.ru/2015/04/7814 (дата обращения : 29.11.2015).


Review

For citations:


Gulkova E., Kazimirova L. INVESTMENT MARKETING: TECHNIQUES AND METHODS OF IMPLEMENTATION IN THE FINANCIAL POLICY OF THE ORGANIZATIONS. Vestnik Universiteta. 2016;(2):110-115. (In Russ.)

Views: 622


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 1816-4277 (Print)
ISSN 2686-8415 (Online)