Top.Mail.Ru
Preview

Vestnik Universiteta

Advanced search

IMPROVING THE PERFORMANCE OF HOTELS ON THE BASIS OF THE USE OF THE FEATURES OF BUSINESS COMMUNICATIONS IN HOTEL COMPLEX

Abstract

In the article reviewed and analyzed the role of verbal and nonverbal communication between guests and its employees, studied various psychological types of hotel guests and recommendations for maintenance every psycho.

About the Author

A. Kabanov
ФГБОУ ВО «ГУУ»
Russian Federation


References

1. Вербальные и невербальные коммуникации [Электронный ресурс]. - Режим доступа : http://www.it-med.ru/library/v/verbalne.htm (дата обращения : 9.09.2015).

2. Квартальнов, В. А. Туризм : учебник [Электронный ресурс] / В. А. Квартальнов. - Режим доступа : http://tourlib.net/books_tourism/kvartalnov_tourism.htm (дата обращения : 13.09.2015).

3. Клиенты гостиничных предприятий и их типы. Гостиничное дело [Электронный ресурс]. - Режим доступа : http://dw6.ru/kliyenty_gostinichnyh_predpriyatij_i_ih_tipy.html (дата обращения : 30.11.2014).

4. Невербальные сигналы доступа. Институт профессиональных инноваций [Электронный ресурс]. - Режим доступа http://www.distanz.ru/videoLecture/3027/ (дата обращения : 24.12.2014).

5. Шеламова, Г. Деловая культура и психология общения [Электронный ресурс] / Г. Шеламова. - Режим доступа : http://www.syntone.ru/library/books/content/4714.html?current_book_page=all (дата обращения : 2.09.2015).


Review

For citations:


Kabanov A. IMPROVING THE PERFORMANCE OF HOTELS ON THE BASIS OF THE USE OF THE FEATURES OF BUSINESS COMMUNICATIONS IN HOTEL COMPLEX. Vestnik Universiteta. 2016;(1):77-81. (In Russ.)

Views: 415


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 1816-4277 (Print)
ISSN 2686-8415 (Online)