Top.Mail.Ru
Preview

Vestnik Universiteta

Advanced search

PROCESS OF MANAGEMENT OF VALUES IN SYSTEM OF FUNCTIONING OF companies

Abstract

Exactly today, when the set of the companies should fight for the segment, the product, service or even idea in the concrete market, high degree of relevance are got by a problem of influence of social methods of management on financial and economic aspects of activity of the companies. In the offered article, the special attention is paid to questions of valuable management of the companies, in part, formations of valuable reference points, and also determination of characteristics of process of valuable management. Article is executed within a state task of the Ministry of Education and Science of the Russian Federation.

About the Author

I. Musaelyan
ФГБОУ ВО «ГУУ»
Russian Federation


References

1. Асаул, А. Н. Культура организации : проблемы формирования и управления / А. Н. Асаул. - СПб. : Гуманистика, 2006. - 203 с. - ISBN 5-86050-278-8.

2. Вейлл, П. Искусство менеджмента / П. Вейлл. - М. : Сирин, 2002. - 204 с. - ISBN 5-86567-053-6.

3. Питерс, Т. В поисках эффективного управления (Опыт лучших компаний) / Р. Уотермен, Т. Питерс. - М. : Прогресс, 1986. - 424 с.

4. Серебрякова, Г. В. Процесс ценностного управления : монография / Г. В. Серебрякова, И. В. Незамайкин. Издательство: LAP Lambert Academic Publishing, 2013. - 240 с. - ISBN 9783659359507.

5. Соломанидина, Т. О. Организационная культура компании : учебное пособие / Т. О. Соломанидина. - М. : Инфра-М, 2007. - 624 с. - ISBN 978-5-16-002818-7.

6. Шаталова, Н. И. Организационная культура : учебник / Н. И. Шаталова. - М.: Экзамен, 2006. - 656 с. - ISBN 5-472-0128-9.


Review

For citations:


Musaelyan I. PROCESS OF MANAGEMENT OF VALUES IN SYSTEM OF FUNCTIONING OF companies. Vestnik Universiteta. 2016;(9):219-224. (In Russ.)

Views: 341


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 1816-4277 (Print)
ISSN 2686-8415 (Online)