Top.Mail.Ru
Preview

Vestnik Universiteta

Advanced search

MARKETING ASSESSMENT OF IMAGE RUSSIAN UIF

Abstract

We consider the evaluation of the significance of factors Russian UIF for each group of employees of the company and group perceptions of selected investment firm, and produced ranking image-forming qualities from a list of criteria for evaluation of the image based on the SNW-analysis of the investment company. Due to the fact that the UIF to invest in different sectors - industry, agriculture, etc., this method is recommended for the evaluation of investment placement segment - industry sector.

About the Author

O. Avelicheva
ФГБОУ ВО «Финансовый университет при Правительстве Российской Федерации»
Russian Federation


References

1. Еремеева, Н. В. Конкурентоспособность товаров и услуг / Н. В. Еремеева, С. Л. Калачев. - М. : КолосС, 2006. - С. 10.

2. Земляк, С. В. Оценка уровня имиджа страховых компаний / Маркетинг в России. Справочник Гильдии Маркетологов / С. В. Земляк, О. Н. Романенкова; под общ. ред. И. С. Березина. - М. - 2015. - С. 222-231.

3. Имидж: курс лекций [Электронный ресурс] / И. М. Синяева, О. Н. Романенкова. - Режим доступа : http://www.studfiles.ru/preview/2049289/ (дата обращения : 01.11.2016).

4. Коммерческая деятельность : учебник для бакалавров / И. М. Синяева, О. Н. Романенкова, С. В. Земляк [и др.]. - М. : Юрайт, 2014. - 506 с.


Review

For citations:


Avelicheva O. MARKETING ASSESSMENT OF IMAGE RUSSIAN UIF. Vestnik Universiteta. 2016;(11):112-116. (In Russ.)

Views: 330


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 1816-4277 (Print)
ISSN 2686-8415 (Online)