Top.Mail.Ru
Preview

Vestnik Universiteta

Advanced search

THE SALES PLANNING IN THE AUTOMOTIVE BUSINESS: STRUCTURE OF PLANNING

Abstract

The definition of sales planning is given, methods of planning and the structure of sales at the automotive companies are described. Some exceptional cases which can be met at the time of application of the sales plan are described.

About the Author

D. Prokudin
ФГБОУ ВО «Московский политехнический университет»
Russian Federation


References

1. Гончаров, В. В Руководство для высшего управленческого персонала в 2-х томах. Т. 2 / В. В. Гончаров. - М. : МНИИПУ, 1998. - 784 с.

2. Гусев, С. А. Менеджмент в автомобильном бизнесе и техническом сервисе: учебное пособие. В 2 ч. Ч. 1 / С. А. Гусев. - 2-е изд., исп. и доп. - М. : РГТЭУ, 2013. - 120 c. - ISBN 978-5-905948-37-4.

3. Ильин, А. И. Планирование на предприятии : учебник / А. И. Ильин. - 2-е изд., перераб. - М. : Новое знание, 2001. - 635 с.

4. Савкина, Р. В. Планирование на предприятии : учебник / Р. В. Савкина. - М. : Дашков и К. - 2013 - 322 с.

5. Хан, Д. Планирование и контроль: концепция контроллинга / Д. Хан; под ред. А. А. Турчака, Л. Г. Головача, М. Л. Лукашевича. - М. : Финансы и статистика, 1997. - 800 с.

6. Щиборщ, К. В. Бюджетирование деятельности промышленных предприятий России / К. В. Щибощ. - М. : Дело и Сервис, 2001. - 544 с.


Review

For citations:


Prokudin D. THE SALES PLANNING IN THE AUTOMOTIVE BUSINESS: STRUCTURE OF PLANNING. Vestnik Universiteta. 2017;(1):68-72. (In Russ.)

Views: 450


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 1816-4277 (Print)
ISSN 2686-8415 (Online)