Top.Mail.Ru
Preview

Vestnik Universiteta

Advanced search

THE FORMATION OF THE BUDGET OF THE TV COMPANY METHOD OF VALUATION OF COST OF PRODUCTION

Abstract

The necessity of applying formalized methods of evaluating labor and resource intensity of production of television programmes of various kinds. Describes the systematic parameters that determine these parameters. The methods of calculating the necessary financial costs when the budget of a television company.

About the Authors

M. Nemirovskaya
«Академия медиаиндустрии»
Russian Federation


A. Uvarova
ФГАОУ ВО «НИУ «Высшая школа экономики»
Russian Federation


References

1. Дерибас, Г. Оценка эффективности деятельности государственных телерадиокомпаний. Часть 1 / Г. Дерибас // Broadcasting. Телевидение и радиовещание. - 2004. - № 1. - С. 50-53.

2. Дерибас, Г. Оценка эффективности деятельности государственных телерадиокомпаний. Часть 2 / Г. Дерибас // Broadcasting. Телевидение и радиовещание. - 2004. - № 2. - С. 48-49.

3. Продюсерство. Управленческие решения / Под ред. В. С. Малышева, Ю. В. Криволуцкого. - М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2014. - 377 с.

4. Щербина, В. И. Основы современного телерадиовещания. Техника, технология и экономика вещательных компаний / В. И. Щербина. - М. : Горячая линия - Телеком, 2004. - 224 с.


Review

For citations:


Nemirovskaya M., Uvarova A. THE FORMATION OF THE BUDGET OF THE TV COMPANY METHOD OF VALUATION OF COST OF PRODUCTION. Vestnik Universiteta. 2017;(4):101-104. (In Russ.)

Views: 386


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 1816-4277 (Print)
ISSN 2686-8415 (Online)